GARANTIJAS NOTEIKUMI
Franchef.lv internetveikalā iegādātajām precēm tiek nodrošināta garantija:
-fiziskām personām (patērētājiem): garantijas periods ir 2 gadi;
-juridiskām personām: garantijas periods ir 1 gads.
Garantija stājas spēkā no preces pārdošanas dienas (no rēķina/ pavadzīmes izrakstīšanas brīža).
Garantija nav spēkā šādos gadījumos:
-bojājumi radušies tīšas rīcības vai nolaidības rezultātā;
-bojājumi radušies dabas stihiju dēļ (plūdi, vētras, ugunsgrēki u.c.);
-precē ir iekļuvuši svešķermeņi (putekļi, šķidrumi u.c.);
-prece izmantota ar nestandarta barošanas blokiem, piederumiem vai rezerves daļām;
-Klients pats mēģinājis veikt remontu vai novērst bojājumus;
-piegādes bojājumi nav ziņoti uzreiz pēc preces saņemšanas.
Garantija neattiecas uz preces komplektā esošajiem aksesuāriem (akumulatoriem, baterijām, vadiem, spuldzītēm, drošinātājiem, filtriem, eļļām, smērvielām u.c.), kuri pakļauti dabiskam nolietojumam vai regulārai nomaiņai saskaņā ar lietošanas instrukciju.
Garantijas pieteikšana, izskatīšana un remonts.
Klientam jānogādā preci uz noliktavu, Salamandras ielā 1, Rīga, LV-1024, tikai pēc iepriekšējas saskaņošanas pa tālruni +371 24001300 vai pa e-pastu info@franchef.lv. Nododot preci uz garantiju, Klientam jāaizpilda iesniegums, kurā jāietver preces defekta apraksts, kā arī garantijas pieteikšanas brīdī Klientam ir jāuzrāda darījumu apliecinošu dokumentu (rēķinu, pavadzīmi, kases čeku).Preces izvērtēšana, preces diagnostika un remonts tiek nodrošināts ar servisa starpniecību Latvijā. Ja preci objektīvu iemeslu dēļ (prece ir uzstādīta, iebūvēta, lielgabarīta, u.tml.) nav iespējams nogādāt uz noliktavu, tad puses pārrunu ceļā vienojas par diagnostikas veikšanas kārtību. Ja pēc diagnostikas prece atbilst garantijas nosacījumiem, Pārdevējs veic tās remontu par saviem līdzekļiem un paziņo Klientam par izremontētās preces saņemšanas iespējām.
Alternatīvi, pārdevējs patur tiesības piedāvāt Klientam preces maiņu, nodrošinot ērtāko risinājumu.
Ja tomēr, pēc diagnostikas veikšanas, prece neatbilst garantijas noteikumiem un Klients atsakās no maksas remonta, viņam jāmaksā par diagnostiku, pretī saņemot servisa centra slēdzienu par bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, diagnostikas izmaksas netiek piemērotas.
Ja Klients nav ievērojis kādu no augstāk minētajiem nosacījumiem, pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt preci garantijas izskatīšanai, pieņemt preci atpakaļ vai veikt tās maiņu.