PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

Klientam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas atteikties no līguma un nosūtīt preci atpakaļ pārdevējam.

Klients ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošības saglabāšanu visā atteikuma tiesību izmantošanas periodā.

Klients var paziņot par atteikšanos, izmantojot pārdevēja nodrošināto atteikuma veidlapu vai iesniedzot atteikuma paziņojumu brīvā formā. Iesniegt to var elektroniski, pa pastu vai klātienē.
Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā prece jāpiegādā atpakaļ pārdevējam 7 kalendāro dienu laikā no atteikuma paziņojuma datuma, piegādes izdevumus sedz Klients.
Pārdevējs atmaksā Klientam visus par preces iegādi veiktos maksājumus 5 – 30 kalendāro dienu laikā no atteikuma paziņojuma saņemšanas dienas, tikai gadījumā, ja prece ir saņemta atpakaļ vai iesniegts par preces nosūtīšanu apliecinošus pierādījumus.

Svarīgi!

Klients preci drīkstat pārbaudīt, taču tai jāpaliek nelietotai un sākotnējā stāvoklī.
Atgriežamajai precei jābūt rūpīgi iepakotai tās oriģinālajā, nebojātā un tīrā iepakojumā.
Precei jābūt pilnībā nokomplektētai, iekļaujot visus sākotnējos piederumus.
Par preces pilnīgu komplektēšanu un atbilstošu iepakošanu atbild Klients.
Preces atgriešana jāveic, izmantojot drošu un piemērotu piegādes veidu.

Ja Klients nav ievērojis kādu no augstāk minētajiem nosacījumiem, pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt preci garantijas izskatīšanai, pieņemt preci atpakaļ vai veikt tās maiņu.